Tuesday, May 25, 2010

Lagenda Budak Setan

Salam Selasa semua. Ape cer hari ni? Heeee...Aku nak sengih je dalam entry ni bleh?? :D..

Aku tengah tingtong sket hari ni aku rasa.. Sebab aku cam agak mamai dan keawang-awangan je sejak dua menjak ni. Sedar-sedar dah sampai office je pagi tadi..Ngeeehehe..Camana tuh. yang pasti memang aku driving la kan. Takkan sebab penangan Shahir juara AF8 kot. Hahah..Tak de maknanya la hai.

Agaknya terlalu memikir sangat kot. Macam-macam dalam kepala otak ni. Tu yang tidur pun macam tak tidur jek. Dengan keje bleh tahan menimbun ni lagi. Tapi dalam banyak-banyak hal aku fikir tu kan, yang aku tau aku tak sabar nak tunggu cite kat bawah ni ditayangkan. Heeehehe. Tengok trailer best lebiiih je..Lagi pulak ada Farid Kamil. Hero pooojaan hatiku..Hehehe


Oleh kerana 3 June tu hari bekerja, memang takda makna la aku dapat g nengoknye..Kene tunggu hujung minggu la baru dapat. Its either 5th or 6th June la. But maybe 6th June tu best sket kot..Hehehehe (Sengih ada makna ni). Setahu aku memang ramai giler la nak g terjah citer ni. So, alang-alang dah menerjah tu kan, apa kata kita menerjah bersama? Best gak g ramai-ramai ni..

Hmm..Pape pun its quiet a long day to go. So just wait and see la how it goes nanti. Ok la ols. Dah habis nk bebel kat sini. Nak kene sambung keje sesi petang pulak ni. Heee..

Have a nice day ahead today.


PS: Laaalalala....nak layan lagu Shahir jap..

Catatan Ringkas

---