Friday, December 18, 2009

Ntah Ape2 Je La..

Arrrghh..Orang lain cuti aku keje..Cett..Sabar je la..Sebenarnye aku pon x tau nak tulis pe ni..hehehe...Cuma tetiba nk menulis..Sebelom2 ni aku banyak cilok dr emel2 org kn..Kali ni nak tulis sendiri la. Nak asah balik bakat terpendam..Ngaaahahahah...Teruskan pembacaan kot nak baca la..=)

Jangan x cayer dolu time SPM aku dpt A1 BM taw..Bahasa Malaysia ialah salah satu diantara banyak2 mata pelajaran yang aku paling suka..Memang markah x pernah la kurang dr 80..wahahah..*bangga siot* Kira kat skolah dulu aku ni harapan la untuk subjek tu..Sampai la ke SPM, mmng tercapai target A1 aku..Dan yang paling best bila aku dapat A1 untuk Math dan BI juga...*sukeeeerr*

Tapi skarang ni, BM aku cam hampeeeehh..Huh..Ni lah akibatnya bila dah bercampur aduk ngan pelbagai bahasa..Kat rumah lain bahasa, kat opis mix english..Dan bukan sebab tu jek..Dek kerana dah biasa bercakap dalam loghat sarawak n sabah, kekadang sampai terlupa apa perkataan bahasa melayu yang betul..Hehehe...Nasib la..So, sebab tu la kalo bleh nak asah balik bakat den ni..heheheh..

Ade sesape nak tolong, dipersilakan..heheh..
Okey.Jumpa di lain entry..heheh

3 comments:

  1. Neno~neno~neno~~~ uik!!?? keje ker...??? ngeeee~~~...;}

    ReplyDelete
  2. hahaha... rasa nak menulis memang ada idea tapi kalau mula nak menulis...kekadang idea tu ilang laks... aku le... tapi apa2 pun salam maal hijrah semoga mendapat semangat menulis tu semula...

    ReplyDelete
  3. Yusenze: yup..keje la...ni sabtu pun keje gaks..aduiyaaii...mmng hampes la...

    mancai: tu ler psl..aku cengituu ler..dah start jek menulis, mmng langsung terbang sgala idea tu..hissh..cemana nak bt tu ek..hahahahah..thank u btw..

    ReplyDelete

Thank you for your comment. Will reply it soon. TQ :D

Catatan Ringkas

---