Friday, July 02, 2010

Andai Hari Esok...

Salam petang Jumaat ols. Hari ni aku agak sibuk. Ni pun curik masa nak update blog sayang aku ni kan. Sorry la tak sempat nak blogwalking lagi. Bayangkan bekfes pun tak sempat pagi tadi. Ni pun baru je lepas lunch. Lepas ni ada lagi keje nak disambung. Sampai sakit kepala dah ni..Tapi takpa. Dah nama pun kerja kan. So its ok la..(Ni kol 2 ptg tadi...:D)

Last Year Gathering

Aku ada cakap dalam entry aku awal minggu ni pasal acara weekend aku kan. Actually
ada buat family function untuk celebrate birthday among family members. This Saturday a.k.a esok la kan.. Hehehe.. Sepatutnya nak buat hujung bulan ni, tapi atas beberapa sebab perlu dipercepatkan kepada minggu ni. So for the past week aku terpaksa bertungkus lumus la membuat persediaan untuk semua.

Memang cabaran even buat among family je. Sebab nya family aku ni besar..Dekat 50 org gak.. So main menu are Satay and Ayam BBQ. Ada la few side dishes lagi. Cake for sure kene ada la kan. Baru best..Plus satay tu we ol nak bakar sendiri..Baru meriah..Heeeeheh

As now, baru 70% siap preparation. Preparation more to foods la..And other necessary items. Petang ni nak kasi pulun suma kasi settle.. Hopefully everything is going great. Memang tak tenang rasa jiwa selagi tak settle pasal ni.. Hehehehe..

(Ni sambung time skang, baru settle keje tender) :p
Peergghh...Hari ni aku berjaya dapatkan 2 tender baru..Yaaay!! 

Ok, kepala dah denyut denyut ni.. Isnin la baru aku update pasal fuction ni keh. Ape cerita disebalik tabir ke kan..Ngeee...:D

Nah layah la celebration last year..

Tukang bakar sate

Sesi bakar membakar...

Kek Sponsor..Heheheh

Ps: Have A Great Weekend ols.

Catatan Ringkas

---