Saturday, July 17, 2010

Kisah Di Laut

Salam Sabtu geng..Ape citer petang ni? Eh malam dah la..Hehehe.. Buat apa je hari ni? 

Hari ni aku cuti la kan. Sebabnya koran gpun sedia maklum dah. Ok la jugak walaupun banyak masa terperap je dalam bilik. Aktivit diorang conduct takda yang menarik hati langsung untuk aku turut serta. And then rushing nak kemas bilik untuk check out jam 12 tengahari.. My dad pulak not feeling so well suddenly and itu yang buatkan aku tak nak enjoy sangat. Tak syok la kan..




Means, lepas aja breakfast tu dalam kol 9 lebih aku naik bilik. Konon nak tukar la attire nak g riding bike. Tapi cancel sebab tengok ayah tak sihat and tak nak la tinggalkan dia sorang dalam bilik. Sambil lepak , sambil online sambil kemas barang. So kol 12 we ols check out and since my dad tak larat nak drive balik Bahau, we ol check in kat another hotel kat Tanjong Biru kat area Teluk Kemang, PD ni jugak la.. Kalau tak bawak kete aku smalam ok je aku bleh drive.Tapi dah ada dua kereta and pemandu dah jadi sorang poblem la kan. Hehehe

After check in kol 12 something tadi,kitorang kluar trus bawak my dad g klinik kat PD town. Risau pulak kan sebab semalaman dia tak belh tidur sebab rasa sakit and tak selesa kat pinggang. And alang terus g makan and find foods nak bawak balik ke bilik. 

Kol 3 sampai balik hotel and rilek jap terus aku ngan adik adik aku carik pantai. Hehehe..Mula mula macam malas nak mandi kat pantai tu. Dek sebab tak bleh tahan ngan godaan pantai tu,  aku pun turut terjun la. Hehehehe..Berendam, buat stunt seround dua kat laut pastu pindah pegi pool lak..Tak tahan weyh nanti sunburn..Hehe..lupa pakai sunblock..

Ok, nak citer lak pasal kisah pantai laut tu. Masa aku OTW carik port kat tengah laut tu tak perasan la pulak ada 3 4 pasang kapel dok berkepit kat situ. Dah dekat baru aku perasan. Cehh. Hampeh betol. Dalam air pun nak je berkepit. Macam la korang tu belangkas nak berkepit sakan. Dan yang memalukan tu sumanya sebangsa ngan aku. Adeeeh...Agak agak la kan. Awak tu kat public. Berpeluk peluk, berdukung dukung bagai dalam air amende kan. Dari gayanya tu memang bukan laki bini la. Sah KAPEL ok..! Nasib la kat area aku tu takdak budak budak. Kalo tak ntah terikut ke ape oleh diorang kan..Hissh...Sakit mata aku tengok taw..Nak buat buat tak tengok pun alih alih tertengok jugak. 

Ok la.. Tu je update aku so far. Nanti kalau ada lagi aku update. Maknanya sampai esok la aku kat sini. Hehehe...Takpa..Sekali sekala bercuti ngan family.


Catatan Ringkas

---