Monday, July 05, 2010

Family Gathering Plus Birthday Celebration 2010

Salam ols..Berjumpa lagi dia hari Isnin setelah sehari aku tak online blog ni. Rindu korang.!

Well, as promised harini nak update pasal function last Saturday. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar walaupun a bit out of track.. Hehehe..Gambar tak sempat nak collect dari dak sepupu a.k.a cameraman aku suma..So apa yang sempat aku snap aje la aku letak ek..Nanti dah ada aku kasi update lagi..

Kek ditempah oleh Induk.. Coklat+Bluebery..Harus ada Bluebery tu yer..Feveret.! Hehe
Besar woo kek tu..3kg..Ngeee..Sedap bila
dah masuk peti ais..Kalau tak sejuk tak berapa nak syokk..Ngeeee

Ayam yang aku perap malam sebelumnya then simpan dlm fridge..

Ni si kecik Hannan sibuk main kutip daun. Time ni tgk dok rilek lepas prepare tapak BBQ..

Acara panggang memanggang....Yay...Im the boss yeah! With help from my bros..
 
Kebetulan malam tu ada pulak GERMAN vs ARGENTINA..Havoc betol la rumah tu..
Aku memang dah hagak German akan menang..4-0 wooooo! Hahahahaha...Aku suka..Walaupun aku tak layan sangat World Cup 2010 nih...Just my instinct said German menang game malam tu..Hehehehehe..And hopefully nak tengok German vs Holland for final... (Ceh, bajet cakap macam la aku gila sangat ngan bola..Hahaha)

Baby nangis sebab tak bleh tido dek sebab terkejut sorakkan kaki bola..Hahaha..
Sian baby yer...
Si Mata BOOOOOlat! Seronok dengar dia gelak..Cute sunggguhh!

Tu je la stakat ni. Ape-apehal sila komen..Ngeeehehehe...

Thanks all..

PS: Ada cerita tergempar Ahad lepas..Nanti la story lagi..
PS2: Hmm...tak cek pulak lagi Bonuslink Teka Bola haritu..

Catatan Ringkas

---