Tuesday, July 20, 2010

Berhenti Kerja!


Salam Tuesday ols. How was ur day going on so far?


Ok, takyah celoteh bebanyak. Ni nak bagi short update je. Setelah semalam tak ada entry kan. Ada je nak story, tapi takda mood pulak nak menulis .Ditambah pulak denga line internet yang sehari dua  ni lembab semacam. Lagi membantutkan keinginan. 

Aku rasa nak berhenti kerja la. Jadi tokey je la aku kot. Ok tak? Aku perasan seminggu dua kebelakangan ni mood nak berkerja semakin berkurangan. Environment kerja sini dah tak best dan takkan berubah for good. Aku pun naik boring asyik buat kerja yang sama takda perubahan dan penambahbaikan. Sebab penambahbaikan kat sini macam takkan dilayan. So, what for? 

Ok la. Tu je. Nak siap siap jap g nak kuar dah. Kene attend satu taklimat bagi pihak company ni. Ikut hati malas. Tapi dah kene suruh pegi je la. Lagipun dapat gak clearkan mind aku dari dok kat opis je kan. Lagipun mana la tau taklimat tu nanti ada something yang berguna bleh digunapakai kan. Its something called BLESS. Electronic system untuk perlesenan. Macam tu la lebih kurang. Nak tau lagi cuba la googlekan. 

See u soon..


PS: Moooddd..Datangla wahai dikau..

Catatan Ringkas

---