Thursday, July 29, 2010

CONTEST: Berapa Ekor Anak Saya?

Salam ols..Selamat berjumpa lagi di hari Khamis ni. Hari ni perjalanan pagi aku ok je. Cuma separuh dari pagi tu mood nak berkerja aku dah melayang ntah kemana selepas satu insiden yang boleh buatkan aku tak bleh nak makan la pendek kata. Adeeeh..Sabar je la.. So demi nak tenagkan rasa hati ni aku nak buat la tag contest dari Cik Sakura.. Sorry ye cik lama baru nak buat tag u ni.. 

Ada nampak meow kat bawah ni. Contest ni ada kene mengena ngan meow tu. Nama meow ni Omie..Commmeeeyyy..!!! Nama contest ni ialah " Berapa Ekor Anak Saya...?"


Makanya aku kena teka la kan berapa ekor anak Omie bakal lahirkan. 


Tekaan aku: 4 ekor... Dan seperti selalu lah ada syarat kan..



SYARAT-SYARATNYER IALAH.. 

1) WAJIB MENJADI FOLLOWER http://www.iristory.blogspot.com/ 
2) TINGGALKAN JAWAPAN ANDA PADE COMMENT DI BAWAH POST.... BUKAN DI SHOUTBOX !!!!
3) TAG PADA RAKAN2 ANDA SEKURANG2NYER 5 TAG...
4) JADIKAN POST INI MENJADI ENTRY DLAM POST DI BLOG ANDA...


So, selesai la sudah contest ni..Heehe...Eh jap.Lupa satu.. Tag 5 orang kawan..:)

1. Cha'on
2. Lemon
3. Alcatraz77
4. Cik Bucken
5. Fiezah


Dan sesape lagi la yang sudi nak buat contest ni.. Inform kat aku taw:)
Terjah la sini gak and sini...


PS: Oh hati, tenanglah.. Wahai otak, jangan fikir sangat masalah oiii...

Catatan Ringkas

---