Saturday, July 17, 2010

Family Day

Salam pagi Sabtu ols..Hehe..Pelik ke tengok aku ada seawal pagi cenggini? Bukan pe..Aku coti Sabtu ni. Weekend di Tiara Beach Resort, PD. Kebetulan ada family day my father's office. So join je la..Bukan slalu dapat lepaking free camni..Hahahha..



Check in petang tadi kol 3 sepatutnya. Tapi aku lambat la..Habis kerja kol 6 tadi baru terjah g sini. Jarak office ngan TBR ni dalam 45 minit je. Lenggang kangkung
 punya drive la ek..Hehehe..Kol 8 dah start dinner kat ruang legar tepi kolam. Not bad la..Cuma menu macam makan kat kedai makan biada jek. DOnt have so much choice even it is buffet style. And not long after dinner start, it started to raining heavily. Lebat giler la pendek kata sampai tempias dalam khemah. Maybe penangan orang yang buat persembahan nyanyian lagu dayu dayu tak.? Heheheh..Sukati aku jek..

Yela,,Sebelum tu n petang tu ok je cuaca. Kalau ikut weather forecast pun its shouldn't be raining today and the next 2 days. Yerla kan. Dah nama pun forecast. But still pulak celoteh tak habis habis orang yang dok atas pentas tu..Sabar je la.Mata dah layu pun iye jugak.. Tak sabar nak naik bilik. Dengan hujan lagi kan. Perrggghhh..Syok tido tu kan. Hahahaahah..At last kol 11 lebih baru la aku naik bilik. 

Esok pulak aktiviti pagi ada Poco2 and aktivit ntah hape aku pun tak pasti. Dah nama pun aku menumpang je kan. So aku pun tak da la nak ambik tau sangat. Takpe..Esok esok aku update lagi aktivit ape ada..

Ok la geng..Mata ni pun cam mintak tutup je. So c u ol soon...

Take care on the weekend and hava a great one ok:)


Catatan Ringkas

---