Wednesday, July 21, 2010

Interesting Enough?

Salam ols..Jumpa sesi malam ni.. Ape cer hari ni? Siang tadi tak sempat nak membalas terjahan korang suma. Sibuk ngan kerja. Hari ni tetiba lak banyak hal nak kena siapkan. Sabar je la kan. Anyway sorry la ek kot ada yang terasa aku tak reply u ols..Hehehehe



Okla. Ni nak update sket pasal award yang aku terima dari Alcatraz77. Macam bese la ada dapat award mesti ada bannernya kan.. Ni la banner nya. Rasanya ramai yang dah dapat award ni kan. Heeeehe..Terima kasih la sekali lagi kat Incik Alcatraz ek:)

[UPDATED - 29TH JULY]
Award ni pun aku dapat dari Afiq dan Nabilah.. Thanks guys bagi jugak award ni kat kite :)




Dan seperti biasa jugak mesti la ada sola jawab n sikit task. So ni la dia..

Tag 15 bloggers you've recently discovered and think fantastic.
Hmm..Ni aku bagi kat kengkawan aku suma la bleh?? So sesape nak ambik tu amatlah dialu alukan. :)


Contact that blogs and let them know they've been tagged.
Haaaa..ni pulak korang je la yang bagitau aku kalo ada yang sudi ambil kan:)


State 7 things bout yourself.
Heee..Ni pulak macam bese la..
Selamber, Simple, Suka budak budak, Suka senyum, dan nak tau lagi terjah la sini:)

Catatan Ringkas

---