Friday, July 23, 2010

CONTEST: Senyuman Menawan

Salam Jumaat ols.. Siang tak berkesempatan nak update blog so~so~ aku ni..So di kala malam nila baru berkesempatan. Ada lagi 2 contest lepas ni. So jangan heran la tengok blog aku ni penuh ngan contest 2 3 hari ni nanti ek..Hehehe..

So, contest kali ni aku telah ditag oleh Cik Bit Zamri..Nak tengok dia punya gambar taruhan leh g kat SINI. Mekaseh la kat cik Bit ek:) Suka u tag i ek..I ok jek..Ngee..

 By the way, penganjur contest ini ialah cik yang kat dalam banner kat bawah ni. Hehehe..Manis kan senymannya dan sungguh menawa..hehee


Macam biasa la ada lah Syarat - syarat penyertaan yang perlu dipatuhi. Sila terjah umah cik ni untuk tau lebih lanjut...:)

Dah tau dah kan. And suma syarat tu aku penuhi tanpa aral:)

Maka ini lah dia gambar yang dipertaruhkan;;

Jeng Jeng Jeng;;


::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::
::


Story sket pasal gambau ni: Masa last semester di Poli. Time ni pagi sebelum g klas. Kalau boleh hari hari sebelum g klas nak bergambar..Muahahaahaha..Saja nak buat kenangan kan..:) And it did indeed..

Seterusnya aku nak tag kan kat Nina dan Kak Mimie..:)

So, sekian saja la:) Eh, lupa nakbagitau..Tarikh Tutup: 30 July 2010..




Catatan Ringkas

---