Wednesday, September 15, 2010

CONTEST: Dunia Dayat Domain Giveaway

Salam ketemu lagi ols. Di malam yang agak hening ni (hening la sangat eh dalam hiruk pikuk dah sepupu beramai kat umah ni) aku melayan blog so~so~ ni, teringat pulak jemputan Encik Dayat untuk join contest dia. Nampak menarik dan amat ringkas. So dengan besar hati dan rendah diri aku nak join jugak la. Untung leh pakai domain .com kan. Kehkehkeh...




Setiap contest pasti ada syarat penyertaan kan. So, meh terbang bersama nak lihat syarat syaratnya..

Cara-cara nak menyertai contest ni senang je. Buat satu entry dan ikut syarat-syarat ini kena jadi follower blog ni (kalau follow di facebook dan twitter sekali pun ok juga).
  1. Letak banner contest ni dalam entry korang..(done)
  2. Link kan entry ini ni dalam entry yang akan anda buat. (done)
  3. Letak link duniadayat.com dalam blogroll/bloglist. ( done)
  4. Nyatakan domain yang anda kehendaki (pastikan domain yang anda pilih belum ada yang punya)  [rerame-ungu.com]
  5. Tag 3 orang kawan anda dan beritahu mereka supaya mereka tahu anda menyertai contest ini.(lebih pun tak apa)

Pemenang akan memenangi:
Domain (.com/.net/.mobi/.org/.info) untuk blog/web anda. Boleh pilih mana-mana satu domain yang berkenan. pastikan domain yang anda pilih belum ada yang punya.  Check domain dulu disini sebelum menyatakan domain yang anda kehendaki. Domain untuk tempoh setahun. (Setahun je hokay)

Tarikh tutup pada 21 september 2010. Seminggu saja jadi cepat join contest singkat ni :). Tinggalkan comment disini dengan blog entry link kalao join contest ni.


# Pemenang akan dipilih melalui kotak undian. Setiap blog yang menyertai contest ini mewakili satu penyertaan kertas undian dalam kotak undi ( blog yang mengikuti syarat-syarat diatas saja yang layak masuk ke kotak undi )


Dah siap. Senang aje kan contest/giveaway ni..So ape lagi. Meh la memeriahkan lagi umah encik Dayat tu. Kot kot leh merasa pakai domain sendiri lak kan. Ngeeehehehehe


Catatan Ringkas

---