Friday, September 03, 2010

Interview Lagi

Salam ols. Dah 24 Ramadhan eh. Lagi 6 hari nak raya. Aku pasti ramai yang menghitung hari nak menyambut raya tu. Masing masing dah eksaited tu. Budak budak lagi la tak payah cakap kan. Esok diorang last sekolah. 

Ni bukan nak cakap pasal raya eh. Nanti buat entry raya plak. Hehe.. Ni nak kongsi berita happy sket..

Buat kesekian kalinya aku dapat  lagi panggilan untuk interview. OMG. Macam tak percaya je. Cumanya kali ni dari PNB Development Sdn Bhd.. Weeee...Suke. Post yang ditawarkan ialah Project Officer. 

Interview tu petang esok pukul 4.00 petang. Dan kemungkinan besar memang aku akan pergi sebab takda komitmen kerja lain waktu tu. Harap harap la eh esok takda halangan. Mana la tau ada pulak rezeki aku nak tukar angin kerja. Aminn.. 

Persediaan interview setakat ni ialah nak update resume dan prepare segala dokumen yang berkaitan. Kene cuba buat yang terbaik la kali ni. Peluang tu. Hehehe. And lagi kene search la apa main bussiness and serba sedikit pasal company tu kan. 

Wish me luck okeh..

Emel yang masuk dalam inbox aku petang 1Sept, tapi pagi esoknya baru cek. Tak lama lepas cek emel tu ada call in dari company tu arrange utk interview..Heheheheh

Catatan Ringkas

---