Saturday, September 18, 2010

Kaunter Rerame

Salam Sabtu ols. Sihat hari ni? Ada jemputan ke open house ke kenduri kawen tak hari ni? Aku ada satu open house kat umah kawan, tapi tak tau nak pegi ke tak. Segan la nak menapak sengsorang. Even tu umah kawan. Hahaha..Tengok la karang..

Ok la. Hari ni tak banyak sangt kerja kat office. Just update kerja untuk hari Isnin je. Kebanyakan masa aku menghadap PC ni je memblogging dan berblogwalking je. Ni pun jam dah kol 1. Dah time balik. Kejap lagi la balik. Hohoho..

baru 2..so far la..hahahaa


Kalau korang perasan, dah ada satu gadget baru kat blog aku nih. Tengok kat atas 'Chit Chot' corner tu. Dah ada hit counter. Well, aku tak pasang mende tu semata mata untuk pasang. Ada la halnya. Pape nanti aku story in next entry eh.

Nad lagi satu nak khabarkan kat korang. Blog aku lagi satu dah mula jalan balik. Pada sesapa yang tak tau tu, aku ada satu lagi blog yang pada mulanya diwujudkan untuk mempertingkatkan tahap bahasa melayu aku ni. Tap i, agak lama terbengkalai sebab kekurangan masa nak entertain blog tu. Hahaha..So ni kira masa aku nak kata banyak free tak jugak. Cuma semangat tu dah ada. Kemungkinan besar, tujuan penubuhan blog tu akan dirombak semula la. Haha..


Kalau rajin, meh la terjah umah aku lagi satu tu. Rama2UnguNama lebih kurang sama je sebab tuan punya nya orang yang sama. Hehe..


Ok la ols. Nak balik lu ni. Malas nak lepak kat ofis ni. Keje pun dah setle.



PS: Selamat Berhujung Minggu la. Minggu ni lepak je la kat umah kot..

Catatan Ringkas

---