Friday, September 24, 2010

Menghitung Hari

Salam  Jumaat ols. Ape kisah hari ni? Semoga hari ni lebih baik dari hari hari kerlmarin la eh.. Aku kat sini sedang menghitung hari.

Hari apa? hariiiiiiii





Aku last dah keje kat sini. Tak dapat digambar perasaan tu la. Nak kata happy, memang la happy dapat keje lain. Tapi dalam pada tu rasa sedih pulak nak tinggalkan kerja ni. Hahahaha..Pelik. Tapi kan ols, rasa nervous pun tak tertinggal menjengah hati. Nervous nak masuk keje kat tempat baru. Macam mana la agaknya senario kat tempat baru nanti kan. 



Bila difikir fikir kan balik. Tak perlu la rasa tu suma. Janji kat tempat lama ni aku settle dan handover keje aku elok elok, dan masuk kerja baru dengan azam baru. Heee

Satu ayat biasa untuk aku legakan perasaan hati yang agak tunggang terbalik ni.
'Releks la. Buat cam biasa je. Bukannya tak biasa jumpa environment baru. Dah acap kali kan'
Haha.. Tu la dia. Walaupun aku ni boleh kata kerap jugak jumpa persekitaran baru, tapi asal tiba je masa tu, boleh jadi nervous and tak tentu harah tetiba. Mainan perasaan je lebih. Biasa la. Bila dah macam macam fikir camtu la jadinya. 

Besenye perasaan tu sekejap je. Lama lama jadi ok la kan. Tambahan bila dah rasa environment tu. Alhamdulillah, belum penah sampai rasa nak pengsan ke ape kan. Hahaha

Haa. ok la.. Idea aku ni kejap datang kejap lari pulak. Nak menulis /menaip entry ni pun jadi kacau bilau. Hahaha.. Nanti dah ada idea aku post lagi. 



Catatan Ringkas

---