Tuesday, September 14, 2010

Salam Pertemuan

Salam 5 Syawal geng. Apa khabar? Lama aku tak menjenguk dan beramah mesra kat blog so~so~ aku ni kan. Almaklumlah, menyibukkan diri beraya. Padahal tak la banyak sangat rumah yang aku terjah pun. Lebih banyak merehatkan diri je. Yela, mana lagi dapat chance nak rilek bebetulkan. 

Kuih feveret aku time reraya nih...Ngeeee

Amacam raya korang? Ada baik ka takda baik? Mesti baik baik punya la tu kan. Aku bukan nak cerita raya aku kat korang. Just nak wish welcome back to blogging world. And welcome back to work kepada sesiapa yang dah mula bekerja semula tu. Macam aku. Hahahah

Hari ni aku start kerja balik dah. Even rasa hati tu nak jugak sambung cuti. Tapi aku tau, aku sambung cuti pun bukan menyenangkan aku, malah menyusahkan sebab nanti telefon aku ni tak berhenti berdering. Ada je call dari office nanti. Sedangkan semalam dan sehari sebelum raya tu  aku bercuti pun banyak call masuk dari office ni. Adeeeh. Susah jugak bila aku sorang yang jaga tender ni. Nak cuti pun tak senang. Nak tutup phone, nanti orang lain nak carik aku pulak susah. Sabar je la.

Aku je sorang malay staff yang dah masuk kerja hari ni (exclude foreigners la). Ceeeh. Yang lain sambung cuti sampai minggu depan. Ni aku belum mengadap tuan besar lagi. Karang dia dah setlekan pekerja pekerja luar dia tu baru aku g menghadap. Terus bagi 'cenderahati' kezutan kat dia. Ngeeeee...

Ok la. Ni nak sambung kerja mana yang patut. Nanti kita jumpa dan beraya ke 'rumah maya' memasing eh. Jangan lupa sediakan kuih raya taw.:P



PS: Lepas raya nak kene mentenkan/ turunkan berat lagi sebab masa puasa dah berjaya 
kurangkan beberapa kilo. Yeeehaaa!


Catatan Ringkas

---