Thursday, May 12, 2011

High Heel Lagi?


High Heel Lagi?

Originally uploaded by RerameUngu

Hai. Jumpa lagi sesi malam pulak. Saja nak kasi tunjuk kasut baru. Kalau menyampah, jangan baca eh. Hahah. Ekceli, dah lama carik yang jenis macam ni tapi tak jumpa jumpa. So, bila dah jumpa yang berkenan di hati, ape nak ditunggukan. Rembat aje la. Aku memang suka heel jenis zip belakang. Tambah pulak yang ni zip tu tinggi sampai tutup ankle. Lagi best. Kasut ni wedges type. Pergh, kalo la dapat heels yang pointed mesti lagi best. Hahah. (RU, cukup cukup la pointed heel.) FYI, aku agak kurang nak memilih aksesori yang berasaskan corak kulit binatang. Kali ni terkecuali pulak. Tengok macam cantek je.. Hahah.. Ni kalau my sis tu tau mesti bising. Pasal apa, salah satunya dia kata aku banyak sangat kasut and keta aku tu dah boleh jadi rak kasut bergerak. Semua aku letak dalam. Dari ke sandal, heels, flip flop, sport shoes, flat shoes suma ada. Dan ini menambahkan lagi koleksi sedia ada. Heheh. Ala,bukannya apa. Senang nak capai. Kan aku kebanyakan masa on the move (yooolah sangat). Well Mak Lagenda, jangan jeles tengok kasut ai. Ngeheheh

Catatan Ringkas

---