Wednesday, May 18, 2011

Its Compliacated. Really!

Salam Rabu ols. Wah wah wah, kemain yer aku. Lama sungguh bercuti. Sampaikan blog pun turut bercoti. Sabo je la. Memang jahanam la trafik. Tapi takpe. Takde hal la tu. First of all sorry la yer kepada readers dan pengunjung blog ni kalo setiap kali korang masuk asek asek entry heel 3 inci tu kan. Lalalala. Mesti korang menyampah giler kan ngan entry tu. Aku hanya nak berkongsi kegembiraan aku ada kasut baru je..Hahahha. Well, dah nama pun personal blog kan. NGeeeee

Its complicated! Memang sangat complicated aku rasa life aku lately. Serba salah dan semua rasa ada. Ntah la. Payah aku nak cerita kat sini ape masalahnya. Biarlah semua settle dulu sebelum aku bagitau kenapa dan apa yang complicated tu. 


Acane tu? Ke kanan tak boleh, ke kiri tak boleh, Terus tak boleh, patah balik pun tak boleh. Duk la situ statik je.  



Aku harap sangat segala complicated things yang ada ni akan selesai dalam masa terdekat ni. Tak bleh tahan dah, sebab slowly makan dalam woo. Tak lama lagi aku boleh jadi heartless. Thats what I try to avoid. Coz I've been there. So, sebelum jadi macam tu, baik aku carik jalan penyelesaian (which sebelah kaki dah menuju ke arah itu). 

Apa apa pun, aku anggap perkara yang jadi sekarang sebagai salah satu dugaan dan cabaran buat aku. But, I will never give up. Lagipun dalam hidup ni mana ada hari yang sentiasa cerah dan terang. Sekali sekala ada jugak hujan dan kemarau. Itu la norma kehidupan. Aku terima dengan redha dan hati terbuka. Hidup perlu diteruskan no matter what. :)

Ok la. Takmo la moody mood pepagi ni. Ada kerja yang perlu disiapkan. Jumpa lagi nanti yer. 




PS: Letih nak layan perangai orang yang anggap dialah yang terbaek .Tak faham betul! Dan jangan ingat ikatan kekeluargaan tu boleh menghindar dari perasaan iri hati dan dengki. Sebab, antara keluarga tu la yang paling kuat perasaan macam tu. Speak from experience. TIRED!


Catatan Ringkas

---