Monday, May 09, 2011

Sooooo Excited!!!

Salam Monday ols. How are you? Sihat sihat la hendaknya ya. Ape cer weekend? Aku punya weekend memang sangat best and happening. Itu suma gara gara BISIK BISIK GATHERING by MAK LAGENDA la. 

And now I am sooooooooo excited!!!! Excited bisik bisik semalam pun tak habis lagi, hari ni dah dapat satu lagi news yang menambahkan ke'excited'an aku. Tak sabarnyaaaaa!!! 

Ape benda nya berita yang buat aku meroyan pepagi ni? Haa, tang tu aku tak boleh nak share dulu ngan korang buat masa ni. But it is something reaaaallllly good. Kalau aku dapat consent dari tuan punya badan nanti aku bagitau la eh. 

Dan disebabkan ke'excited'an tu, aku dah rasa tak tentu arah nak buat keje plak. Hahahahaha. Sabar aje la. Sebenarnya dari pagi tadi pun dah rasa tak semangat nak pergi kerja. Seronok semalam bergathering tu terbawa bawa sampai alam mimpi. Boleh? Pape pun, tahniah kepada Mak Lagenda dan geng sekongkolnya yang berjaya menganjurkan satu gathering yang sangat happening dan berst giler! Rugi la sapa yang tak datang tu. 

Update untuk gath tu nanti la eh. Sure ramai yang hadr tu akan update contohnya Mak Lagenda and geng sekongkolnya, Kojie, Puteri Kasih, Mr Curly, Bro Framestone dll dan yang the best part tunggu 1tube.my vids and Seremban Maya. Sonok sonok sonok. Cant wait!

Ok ols. Nak sambung buat keje walaupun dalam terawang awang je rasa ni. Cepat la kol 5.30 petang. Ngeeeee


PS: Hmmm, mesti seronok lagi lepas ni. Weeeee...

Catatan Ringkas

---