Saturday, May 07, 2011

Humaang Aih, Ponek Sungguh

Salam Sabtu ols. Jumpa lagi. Ape cer korang hari ni? Hari ni banyak jugak perkara berlaku yang memenatkan la. Tapi dalam penat tu tetap enjoy jugak. Ringkaskan cerita la eh. Penat otak aku nak pikir untuk tulis pepanjang. 



Jamu mata jap ngan foods ni..


  1. Seawal pagi kol 8 dah gerak kluar dari rumah. Jarak office sejengkal je pun kan. Sampai office tolong la prepare ape yang patut.
  2. Kol 10 pagi baru terhegeh hegeh pergi minum pagi. Tak sempat nak breakfast sendiri la lately. Aku pun naik pelik dah.
  3. Kol 10 lebih lepas minum terpacak dah kat KPJIC, kat booth kitorang. Pagi pagi dah ramai orang kat sana. Banyak gak la gerai gerai yang ada. Tapi aku tak sempat pun nak travel ke semua booth. Panas sangat cuaca.
  4. Agak agak dah lega sikit, g la terjah tempat menderma darah tu. Dah run through the process, sampai kat part cek blood pressure ( tak sempat pun cek pressure) dah kene halau (Halau cara baik la yer). Aku tak layak nak menderma. Suma tu gara gara lurus sangat p tulis penah berbekam baru baru ni kan. Kantoi. Bertekak gak la ngan doktor tu. Berbekam bukan ambik platelet darah, just buang toksik kat je. Totally different thing. Mintak la excuse. Tak lepas jugak. Safety purposes katanya. Ceeitt. Sabar je la aku. Kene tempoh 6 bulan dari tarikh bekam tu baru leh derma lagi. Hampeh! Tak dapat jalankan niat murni aku tu. Patutnya aku auta je dalam borang tu kan. Hehehe
  5. Dah frust tu, keluar je dari bilik tu tengok crowd berhimpit himpit kat entrance tu. Rupanya Dr. Syeikh Muzaphar mari daaa. Aku tak sempat nak tangkap gambarnya.
  6. Duty aku hari ni, tugasan rasmi ialah mengambil gambar. Heheheh. Aku memang suka part ni. So memang seharian la aku meteng orang jadi model tak rasmi aku. Well, ini suma untuk kegunaan office/sales in future la. Ambik gambar berkaitan event ni. Lawa ke tak hasilnya, tak tau la aku. Bese la, photographer tak bertauliah katakan. Ngehehehe. Camera pun pinjam je. Canon Semipro Tak ingat model ape. Kehkehkeh
  7. Yang letihnya, hampir seharian aku berdiri. Duduk pun kejap kejap je. Skarang ni rasa sangat letih. Badan rasa cam nak shut down dah. Tapi tak bleh sebabnya ada cerita best kat TV malam ni. NCIS Season 8 & Criminal Minds Season 6. Tak bleh miss. Sayang. (ceiit, macam la tak bleh tengok siaran ulangan.)
  8. Kat sini takda tepek gambar sebabnya sibuk benau mengambik gambar guna camera pinjam sampai lupa nak ambik gambar guna camera henpon cekai aku ni. Nanti la eh aku collect gambar dari tuan punya cam tu. 
  9. Caterer seperti biasa La Saze. Our all time favorite. Ngeeee. This time ada fruit tartlet, mini pizza, pie (not sure what kind of pie, tak sempat merasa lak), chocolate mousse and fruits. 
  10. Hmmm, ape lagi yang aku tertinggal nak story yer. Itu je la kot. 
  11. Haa, next week pun kena duty lagi. Next week ada Sport Tournament with anak anak yatim, & Special Preview for our new phases (got Superlink Houses phase 2 and Double Storey Terrace phase 4 if I'm not mistaken). Ill confirm again later ok.
  12. So basically, my next weekend gonna be full again! Hahaha. Just wait and see what are the plan for Sunday. Have it in mind already.

Ok la ols. I think thats all I want to share with you. Have a great weekend ahead la. Tomorrow ada aktiviti lagi nak buat kan. Majlis Bisik Bisik Gathering with Mak Lagenda dengan geng komplotnya En. Abd. Karim MJ. See you there. 


PS: Want to roger roger me faster regarding the gath n others? I will be available on Twitter 24/7 ok.. Follow me . Ngeeeee




Catatan Ringkas

---